ویرا
خانه / ساک رختخواب / خرید ساک رختخواب زیپ دار | کیفیت درجه یک در بازار

خرید ساک رختخواب زیپ دار | کیفیت درجه یک در بازار

خرید ساک رختخواب زیپ دار:ساک های مخصوص رختخواب یکی از مجهزترین وسیله ها برای تمیز و سالم نگه داشتن رختخواب است که موجب میشود  رختخواب ها و.. عمر بیشتری کنند.

این محصول به صورت آماده در بازار ها یافت میشود و همچنین میتوان این محصول را با توجه به مدل و سلیقه خود فرد توسط خیاط یا خود فرد در صورتی که بلد باشد دوخته شود و مورد استفاده قرار گیرد.

ساک رختخواب از جنس پارچه های گوناگونی از جمله جنس پارچه ای تولید می شود.

ساک رختخواب جاجیم: ساک رختخواب انواع و اقسام و بافت های مختلفی دارد که می‌توان از آن به ساک رختخواب جاجیم اشاره کرد.

ساک رختخواب مسافرتی:از این ساک ها میتوان به عنوان یک ساک مسافرتی برای رختخواب های کم حجممان نیز استفاده کنیم تا در سفر با خیال راحت از رخت خواب های پاکیزه خود استفاده کنیم.

خرید ساک رختخواب زیپ دار | کیفیت درجه یک در بازار

تولید کننده ساک رختخواب با کیفیت مرغوب

تولید کننده ساک رختخواب با کیفیت مرغوبامروز تولیدی ها و خیاطی های بسیاری شروع به اقدام تولید ساک های رختخواب با کیفیت کرده‌اند زیرا با کمترین هزینه و تجهیزات میتوانند محصولی تولید کنند که دارای سود دهی مناسب و خوبی است.

مدل های جدیدی که از این محصول ارائه شده است ، مدل های ضد آب که دارای یه لایه مشما که از نفوذ آب به داخل ساک جلوگیری میکند .

یکی از مزیت های دوخت این ساک ها این است که می توان ساک را به طرح و مدل دلخواه و طبق سلیقه های خود تهیه کنیم.

تولیدی ساک رختخواب: ساک رختخواب از دو روش آماده و دست دوز تهیه و به فروش میرسد. این نوع از محصول نیازمند هزینه زیادی نمی باشد و بهترین وسیله برای جا دادن رختخواب در این نوع از ساک می باشد و اینکار نیز موجب میشود اتاق و منزل تمیز و مرتب باقی بماند و زیبایی منزل هم حفظ شود.

توزیع عمده ساک رختخواب زیپ دار در سراسر کشور

توزیع عمده ساک رختخواب زیپ دار در سراسر کشورامروزه در سایر کشورها نیز از ساک رختخواب برای تمیز نگه داشتن رختخواب ها و آسان و راحت بودن برداشت رختخوابها استفاده می کنند.

کارگاه های کارافرینی متعددی در کشور برای ساخت این ساک ها ساخته شده اند که کمک زیادی به اقتصاد کشور کرده است.

ساک رختخواب مسافرتی این امکان را برای مسافرین ایجاد کرده که به راحتی رختخواب های خود را با کمترین جا درون این ساک ها قرار داده و همراه خود به مسافرت برده و استفاده کنند .

مردم به خاطر سادگی کار و کم جا بودن این ساک ها بسیار ازاین محصول استقبال کردند .

واردات ساک رختخواب

واردات ساک رختخوابامروزه بسیاری از شرکت ها بسیاری از ساک‌های رختخواب مورد نظر خود را از کشورهای دیگر وارد می کند و در کشور خود به فروش می رسانند.

وارد کردن این نوع از محصول می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد.

لیست قیمت ساک رختخواب زیپ دار در یزد

لیست قیمت ساک رختخواب زیپ دار در یزدقیمت این نوع از محصول با توجه به نوع  مدل و جنس پارچه و سایر عوامل دیگر متفاوت می باشد و مشتریان برای خرید محصول باید به عواملی که در بالا گفته شد توجه کنند.

 همچنین برای اینکه این محصول با قیمت کمتری تهیه شود می توان پارچه مورد نظر خود را خریداری نموده و با توجه به مدل دلخواه این ساک رختخواب توسط فرد ماهر در این کار یا خیاط دوخته شود.

نمایندگی پخش ساک رختخواب زیپ دار در تهران

نمایندگی پخش ساک رختخواب زیپ دار در تهرانامروز نمایندگی بسیاری در کلان شهرهای مختلف ایران از جمله تهران برای فروش و پخش ساک رختخواب تاسیس شده‌اند.

ساک رختخواب پارچه ای زیپ دار و مسافرتی: امروزه با توجه به حجم زیاد سفرها و حمل کردن رختخواب مسافر ها با خود نیاز به یک محصولی برای محافظت از  رختخواب و همچنین تمیز نگه داشتن رختخواب ایجاد شده است از این رو تولید ساک رختخواب مسافرتی توانسته است بسیاری از مشکلات را حل نماید از جمله :جلوگیری از اسیب فیزیکی به رختخواب ،محافظت از رنگ و جنس رخت خواب ها از نور خورشید و…

امروزه در این نمایندگی ها ساک های جدیدی تولید میشنود که بسیار مشتری پسند هستند و برای مسافرت بسیار مناسب هستند .

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم ساکت
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره تماس: 03136939999
telegram icon کانال تلگرام: Channel@

دیدگاهتان را بنویسید