ویرا
خانه / زیرانداز مسافرتی / تولید و توزیع زیرانداز مسافرتی جاجیم | بزرگترین وارد کننده مرغوب در کشور

تولید و توزیع زیرانداز مسافرتی جاجیم | بزرگترین وارد کننده مرغوب در کشور

تولید و توزیع زیرانداز مسافرتی جاجیم در اصفهان و یزد مي باشد. مراحل دوخت به اين شكل است كه در ابتدا نخ آن از کارخانه های نخ سازی تهیه شده و پس از چله پیچی شروع به بافت آن با دستگاه های بافندگی می کنند. جالب است که بدانید در چله پیچي می توانند از ۲۵۰ رنگ مختلف استفاده کنند.تمام رنگ های به کار رفته در چله همان رنگ هایی هستند که شما در پارچه نهایی می بینید. در بافت پارچه از طرح ها و رنگ های متنوعی جهت هرچه زیباتر شدن کار استفاده میک نند. در واقع شهر اصفهان بزرگترين وارد كننده مرغوب در كشور است.

تولید و توزیع زیرانداز مسافرتی جاجیم | بزرگترین وارد کننده مرغوب در کشور

وارد کننده زیرانداز مسافرتی جاجیم با کیفیت مطلوب

وارد کننده زیرانداز مسافرتی جاجیم با کیفیت مطلوبوارد کننده زیرانداز مسافرتی جدید جاجیم با كيفيت مطلوب شهر هاي اصفهان و یزد و تهران می باشد. زیرانداز جاجیمی ضد آب محصولی جدید می باشد که به دلیل ویژگی هايي که دارد در سال های اخیر فروش بسیار بالایی داشته است. زیرانداز جاجیمی و زیرانداز حصیری بیشترین تولید و فروش را در بین همه ي زیراندازهای تولید شده در ایران دارند. در تولید زیرانداز مسافرتی سعي مي كنند زير انداز ها از بهترين كيفيت توليد نمايند تا ماندگاري بالايي را داشته باشد و در نتيجه رضايت مشتري را نيز به دنبال داشته باشد. تولیدی زیرانداز مسافرتی در صورتي كه كيفيت بالايي در دوخت داشته باشند مشتري هاي زيادي را به خود جذب مي كنند.

خریدار انواع زیرانداز مسافرتی در کشور

خریدار انواع زیرانداز مسافرتی در کشورانواع زیرانداز حصیری مسافرتی ارزان در بازار ایران موجود می باشد که بنا به نوع نیاز مشتری با طرح ها  و جنس ها و ابعاد مختلف تولید می شود، یکی از پرکاربردترین انواع زیرانداز مسافرتی زیرانداز جاجیم می باشد . این زیرانداز از جنس پارچه ای محکم و بادوام تولید شده و همچنین با قیمت ارزان ارائه میگردد .

تولید و توزیع زیرانداز مسافرتی جاجیم تنوع بسیار زیادی دارد و خريدار انواع زير انداز مسافرتي در كشور اكثرا افرادي هستند كه علاقه ي زيادي به طبيعت دارند.

در این بخش سعی شده انواع زیرانداز مسافرتی را بررسی کنیم که نوع های آن عبارتند از:

  • زیرانداز ورزشی فومی
  • زیرانداز حصیری
  • زیرانداز مسافرتی جاجیم

فروش زیرانداز مسافرتی به صورت عمده

فروش زیرانداز مسافرتی به صورت عمدهقیمت عمده زیراندازهای مسافرتی چون با برندهای گوناگون و کیفیت متفاوتي تولید می شوند و همچنين بازار نوسان زیادی دارد در نتيجه قیمت خرید زیرانداز به صورت عمده را نمیتوان روی سایت ها اعلام کرد. اما از فروشندگاني كه فروش زيرانداز مسافرتي به صورت عمده انجام مي دهند مي توانيد تخفيف خوبي را دريافت نماييد.

سال های قبل برای خرید انواع زیرانداز تولید شده در اصفهان خریداران عمده مساحت های طولانی و هزینه های زیادی انجام می دادند ولی امروز به راحتی می توان با کمترین زمان و هزینه ممکن انواع زیرانداز را خریداری کرد.

به طور کلی امروزه برای خرید عمده زیرانداز نیاز به مراجعه به بازار عمده زیراندازهای مسافرتی نمیباشد و به طور مستقیم میتوان از تولیدی ها انواع زیرانداز را خریداری کرد.

توزیع زیرانداز مسافرتی در بازار های داخلی

توزیع زیرانداز مسافرتی در بازار های داخلیمیتوان اشاره کرد انواع زیرانداز مسافرتی استاندارد و ارزان قیمت در تناژهای بالا از نمونه هایی میباشد که در اصفهان تولید و به صورت عمده و اینترنتی بفروش میرسد . از دیگر زیراندازهایی که خریداران زيادي دارد و نیز قیمت پایینی دارد زیرانداز جاجیمی ضد آب میباشد.

لازم‌ به ذکر است توزيع زير انداز مسافرتي در بازار هاي داخلي بسيار پر رونق تر از بازار هاي خارجي است و بخش زیادی از تولید زیراندازهای مسافرتی در اصفهان است که به صورت عمده و خیلی گسترده نیز به کشورهای دیگر صادرات میشود از جمله اين كشور ها مي توان به كشورهاي زير اشاره نمود 

  • افغانستان
  • عراق
  • عمان
  • قطر و…

ارائه دهنده ریرانداز مسافرتی جاجیم

ارائه دهنده ریرانداز مسافرتی جاجیمزیرانداز مسافرتی جاجیم از بهترین و نرم‌ ترین منسوج نبافته تهیه گردیده و جهت جلوگیری از انتشار آلودگی ها است محصولاتی مانند زیرانداز مسافرتی از نوع محصولاتی هستند که برای بهداشت فردی می باشد و باید با هر بار  استفاده تعویض گردد. شركت هاي ارائه دهنده ريرانداز مسافرتي جاجيم‌ بسیار پر فروش هستند و با قیمت ارزان توليدشان را به بازار ارائه می كنند.

از ویژگی های این زیرانداز مسافرتی میتوان به دوردوزی لبه های آن اشاره کرد که مانع از خارج شدن نوارهای پلاستیکی(حصیر) از جای خود شده و به حفظ کیفیت اولیه محصول کمک شایانی خواهد کرد.

طراحی این محصول به صورت کیف دستی ضمن کمک به حمل و نقل آسانتر به شما این امکان را میدهد تا از کوچیکترین فضا برای نگهداری آن در خودرو استفاده کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم ساکت
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره تماس: 03136939999
telegram icon کانال تلگرام: Channel@

دیدگاهتان را بنویسید